DISCOVERING MEDIA LITERACY
Projektom “Discovering MEDIA LITERACY” nastojalo se učenicima dati više informacija imaju o medijskoj pismenosti. Ako su učenici medijski pismeni, moći će čitati, razumjeti i kritizirati poruke koje vide, doći do masovnih medija i pravilno razumjeti poruke koje su njima dane, razumjeti granice između stvarnog i medijskog svijeta. Pametni telefoni, društvene mreže i platforme donijeli su nove izazove pred roditelje, ali i djecu i mlade. U projektu se nastojalo istaknuti najvažnije aspekte medijske pismenosti kao zaštita privatnosti i osobnih podataka na mreži, prepoznavanje lažnih vijesti i dezinformacija te uvažavanje i poštovanje drugih ljudi, njihovih mišljenja i stavova.

Kako djeca i mladi sve više vremena provode na platformama, lako su im dostupni nasilni i neprimjereni sadržaji zbog neoznačavanja dobno neprimjerenih sadržaja. U projektu je sudjelovalo 64 učenika i 11 učitelja iz Turske, Hrvatske i Italije.
